قابل توجه مشتریان گرامی:

لطفا جهت بروز کردن نرم افزار HCLS3000 نسخه سرور این Patch را دریافت و بر روی سرور مورد نظر نصب نمایید. به همراه این Patch یک Patch برای بروز سازی نرم افزار LSClient در مسیر C:\Program Files\Tac\HCLS3000\Update\LSClientPatch.EXE نصب می شود. اگر از نرم افزار LSClient بر روی دیگر کامپیوترهای شبکه استفاده می کنید و نسخه آن قدیمی تر از نسخه ۱٫۴٫۱۰ می باشد باید LSClientPatch را بصورت دستی از مسیر فوق برداشت ه و بر روی کامپیوتر مورد نظر نصب کنید. در غیر این صورت با اولین اجرای برنامه Client بر روی کامپیوتر Client پیام هشدار جهت روزآمد کردن نرم افزار LSClient داده می شود و در صورت تایید بصورت اتوماتیک نرم افزار Client بروز می شود.

لازم به ذکر است که برای تغییر ورژن از ورژن های ۳ و ۴ به ورژن ۵، بدلیل تغییر ورژن درایور کارتها و عدم سازگاری نرم افزار ورژن ۵ با برخی کارتهای ضبط مکالمات، حتما با بخش پشتیبانی شرکت مهندسی تذرو افزار تماس حاصل فرمایید یا به کمک فیلم آموزشی اقدام به بروزرسانی نمایید. برای مشاهده فیلم آموزشی اینجا را کلیک کنید.

(۱۳۹۳/۱۰/۲۱) : HCLS3000 Ver 3.50.3 Patch

(۱۳۹۳/۱۰/۲۱) : HCLS3000 Ver 4.08.2 Patch

(۱۳۹۴/۰۷/۰۸) : HCLS3000 Ver 5.0.3.8 Patch

جهت مشاهده فیلم آموزشی نرم افزار به این لینک مراجعه کنید، همچنین می توانید نرم افزار مالتی مدیای آموزشی را از این لینک دریافت نمایید